reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Nina Rumanová

Nina Rumanová

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajné dievča, plné snov, niekedy bláznivá, inokedy rozvážna. Milujem svoju rodinua bez priateľov si neviem predstaviť život. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Anjelik, vráť sa...

Nina Rumanová

Anjelik, vráť sa...

  • 13. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 051x
  • 9
Nechcela som, aby to takto skončilo...

Nina Rumanová

Nechcela som, aby to takto skončilo...

Stretla som ťa. Úplne náhodou, u kamošky v práci. Prišiel si tam s našou spoločnou kamarátkou, možno si vedel, že tam budem. Ale ja som nevedela, že tam budeš ty...

  • 3. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 110x
  • 5
Vykúpenie

Nina Rumanová

Vykúpenie

Bol starý, osamelý a nešťastný....

  • 20. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 939x
  • 3
Navždy....

Nina Rumanová

Navždy....

Bol si moja prvá láska, prvý, ktorého som skutočne ľúbila. Aj keď to bolo len pár dní, čo sme mohli byť spolu. Aj dnes sa mi rozklepú kolená pri našej pesničke, zovrie mi žalúdok, keď náhodou narazím na tvoju fotku. Nezabudla som a asi ani nikdy nebudem môcť. Veď ty si mi otvoril oči, ukázal si mi, ako chutí láska, ale aj to, ako to bolí, keď nie si s milovanou osôbkou.

  • 18. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 276x
  • 11
reklama
SkryťZatvoriť reklamu